Kineska kompanija ima velike planove za Srbiju; most i auto-put zavrteli investicioni točak

Da brži privredni putevi idu preko bržih saobraćajnica, već se potvrđuje u Šapcu.

Sa gradnjom novog mosta na Savi, auto-puta ka Rumi i brze saobraćajnice ka Loznici – industrijska zona uz desnu rečnu obalu sve je atraktivnija za investitore.

Ugovor je potpisan u maju, a ovog oktobra na 10 hektara severozapadne industrijske zone između stubova niču strane proizvodnog pogona. Sledeće godine kineski “Mint” pokreće proizvodnju baterijskih kućišta za električne automobile. Planiraju i kupovinu novih 10 hektara i novu halu, prenosi RTS.

“Prevashodno položaj, lokacija grada Šapca, zato što je veoma dobro povezan i sa Beogradom i ostatkom Srbije, odlična infrastruktura”, naveo je menadžer “Minta” za odnose s javnosšću Goran Madžarević.

Dobijamo most pre roka: “To je garancija da ćemo mi kao narod opstati ovde” FOTO

Na 300 hektara kompletno je infrastrukturno opremljeno zemljište, od struje, gasa do saobraćajnica. U najvećoj industrijskoj zoni u regionu već posluje 35 firmi, prodato je 65 parcela. Gradnja mosta i nove saobraćajnice koje prolaze kroz zonu pokreće privredni investicioni točak.

“U toku ove godine smo zaključili ugovore sa pet novih investitora u Šapcu, koji su kupili oko 15 hektara zemljišta u severozapadnoj radnoj zoni u Šapcu. Sada imamo devet aktivnih pregovora sa stranim i domaćim investitorima koji su zainteresovani za kupovinu 36 hektara”, rekao je član gradskog veća za privredu Živan Bajić.

Zemljište u zoni je u vlasništvu grada i nije isparcelisano, što investitorima daje mogućnost da shodno potrebama biraju i veličinu i izgled placa, po ceni od sedam evra po metru kvadratnom.

Cela industrijska regija uz reku je u režimu slobodne zone. Pogodnosti poslovanja na pet lokacija već koristi 10 kompanija.

“Sve smo rekli” FOTO

“Firme su pozitivno poslovale, investicija je bila 50 miliona evra prošle godine, 625 novih radnih mesta, korona nije uticala na njihovu proizvodnju i imali su suficit od 145 odsto izvoza u odnosu na uvoz”, kaže direktor “Slobodne zone Šabac” Vlada Trifunović.

Novoizgrađenim putevima između šabačkih fabrika dnevno prođe i 60 kamiona. Sa završetkom glavnih putnih tokova, spremni su, kažu, za slivanje milionskih tovara uz desnu obalu Save.

Izvor: B92

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

five + eleven =