Srpsko gradilište jedinstveno u ovom delu Evrope, radovi u petoj brzini

Radovi na deonici Preljina-Požega su pojačani.

Probijanjem tunela u Trbušanima u dužini od 278 metara rešen je ključni deo na potezu od petlje u Preljini do tunela Laz, a graditelji su korak bliže zadatom cilju.

Radovi na celoj trasi do Požege trebalo bi da budu gotovi u januaru sledeće godine dok se završetak deonice od Preljine do Pakovraća očekuje 15. decembra.

Trasa budućeg auto-puta od Preljine do Požege, kažu građevinski stručnjaci, jedinstveno je gradilište u ovom delu Evrope. Zahtevna geomorfologija iziskivala je intenziviranje radova, a ključni deo na potezu od Preljine do Pakovraća, tunel Trbušani je probijen i u toku su završni radovi.

“Trenutno smo izbetonirali dva segmenta tunela, oko 30 metara, postoje bočni šipovi kojih ima oko 950 ostalo nam je još da uradimo oko 300”,rekao je Nikola Krtinić građevinski inženjer.

Prema rečima kineskih inženjera, njihovi i naši radnici rade kao tim i najvažnije je da sve projektovano bude završeno u zadatom roku.

Auto-put pre roka: Srpski graditelji u nesvakidašnjem poslu, evo šta im je “infuzija”

Da je zaista tako potvrđuju i naši podizvođači koji prate zadati tempo kako bi se ispoštovali svi rokovi.

Svakodnevni nadzor prisutan je na ovom gradilištu, a meštani za ove radnike imaju samo reči hvale.

I Ministar građevinarstva i infrastrukture Tomislav Momirović naglašava da svaki dan mora biti maksimalno iskorišćen.

“Ne smemo da kalkulišemo, svaki dan radovi moraju da budu maksimalni” kazao je Momirović.

Krije zlato i srebro, povezuje s regionom: Ovo je auto-put gde se radi “20 sati dnevno” VIDEO

Deonica Preljina-Požega jedana je od najzahtevnijih na Koridoru 11, jer se na dužini od tridesetak kilometara gradi tri tunela, 35 mostova, 11 nadvožnjaka i tri petlje.

Izvor: B92

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

ten − six =