Gosti “Novog jutra” ističu da dolazak još jednog trgovinskog lanca znači bolju konkurentnost na tržištu i snižava cene što najviše pogoduje kupcima. Zato bi dolazak još jednog ovakvog lanca bio idealan, zaključuju gosti.
“Lidl” će doneti srpskom tržištu ono što mu je potrebno – bolju konkurentnost, ističe Radojka Nikolić, urednica magazina “Biznis” i “Ekonometar”.
– Bio je neophodan veliki trgovinski lanac koji bi razbio duopol i dozvoliti drugačije formiranje cena, odnosno da one budu niže. Idealno bi bilo kada bi se pojavio još jedan trgovinski lanac, čime bi cene bile još niže – kaže Nikolićeva za “Novo jutro”.
Goran Papović, predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije kaže da, svuda gde se Lidl pojavio, cene su pale u proseku za 20 odsto.
– Prava konkurencija na tržištu nije postojala – kaže Papović.
Govoreći o preprodaji robe, Željko Rakić, nečelnik Sektora trgovine u resornom ministarstvu, apeluje da se ovakve akcije prijave na brojeve telefona tržišne inspekcije koji se nalaze na sajtu ministarstva.