Novi trend proširio se TikTokom. Ekipa koja pripada uglavnom generaciji Z i milenijalcima daje otkaz na poslu dok snima lajv na TikToku. Sve to objavljuju pod heštegom #quittok. Otkako je počela pandemija, ljudi su smislili razne metode za napuštanje posla – od “tihog otkaza” do otkaza uživo koji je trenutno viralni hit. Milioni pregleda
Korisnici TikToka snimaju se ili emituju uživo tačan trenutak kada daju otkaz na svom poslu. Bilo da se davanje otkaza daje uživo, online ili da pošalju e-mail, sve to zabeleže videom. Na taj način, čini se, traže podršku od miliona korisnika te društvene mreže dok završavaju jedno poglavlje svog poslovnog života i započinju drugo.
Hešteg #quittok trenutno ima više od 50 miliona pregleda, što pokazuje da mnogi prate taj sadržaj. Jedna korisnica imena Derbi u februaru je objavila video u kom razgovara sa svojom šeficom. Dala je otkaz bez da je to stvarno izgovorila. “Ne mogu to reći, ne znam kako da to kažem”, kaže Derbi.
Šefica joj na to odgovara: “Znala sam da će do ovoga doći. U redu je. Ako misliš da je ovo ono što treba da učiniš, potpuno razumem. Bićemo tužni i nedostajaćeš nam, ali sam uzbuđena zbog tebe.” Taj video pregledan je više od 13 miliona puta.
Terapeutkinja: Ovo je sasvim uobičajeno za mlađe generacije
Ona je jedna od prvih koja se prihvatila trenda #quittok. Korisnik poznat kao Stove još je prošle godine snimio za TikTok kako daje otkaz i prelazi na novu poziciju u novoj firmi.
Terapeutkinja Tes Brajghem kaže da je ovakav način davanja otkaza sasvim uobičajen za mlade budući da su oni odrasli na internetu, pa im je prirodno postalo da javno dele privatne trenutke i prekretnice u životu.
b92