Prvi Šeraton hotel u Srbiji smešten je u širem centru Novog Sada, u blizini novosadskog Sajma i prostire se na 13.000 kvadratnih metara, ima 150 soba, od čega devet apartmana, jedan predsednički apartman, sedam konferencijskih sala, spa…
Prvi Šeraton hotel u Srbiji svečano je otvoren večeras u Novom Sadu u prisustvu predsednice Vlade Srbije Ane Brnabić i visokih zvanica, predstavnika MK Grupe, poslovne i političke elite i medija. Premijerka je poručila da je Srbija postala poželjna destinacija za investiranje, dolazak stranih turista, a da je Novi Sad postao centar IT industrije i kreativnosti.
Ona je na svečanom otvaranju hotela u vlasništvu MK grupe rekla i da podaci pokazuju značajno povećanje priliva inostranih turista u proteklom periodu i da Srbija neće biti zemlja jeftine radne snage kao ni jeftinog turizma .
– Kao Srbija jesmo počeli od malog, od onoga što smo imali, od loše infrastrukture i nedovoljnih kapaciteta. Sada već možemo da kažemo da je ta faza iza nas i da Srbnija neće biti zemlja jeftine radne snage ni jeftinog turizma. Srbija je postala poželjno mesto u koje vredi doći i koje treba videti i osetiti – rekla je premijerka.
Zahvaljujući raznovrsnim i kulturnim i zabavnim sadržajima Novi Sad se kaže ona, pokazao kao “premium siti brejk” destinacija u koju turisti dolaze tokom čitave godine.
Brnabić kaže i da je Novi Sad do sada imao ograničene smeštajne kapacitete, posebno visoke kategorije, pa će otavaranje Šeratona umnogome doprineti gradu i njegovoj privredi.
– Na jesen će biti otvoren i kreativni hab u nekadašnjoj Svilari a zajedno razvijamo kompletnu kreativnu četvrt u kraju poznatom kao Kineska četvrt da bi sve bilo zaokruženo i dobilo punu međunarodnu promociju 2024. godine kada će Novi Sad biti evropska prestonica kulture – rekla je Brnabić.
– Novi Sad je ozbiljno podigao lestvicu za ostatak Srbije, uključujujući Beograd – rekla je premijerka.
Podseća da je Srbiju za prva tri meseca ove godine posetilo više od 580.000 turista što je za 11 odsto više nego u isto vreme prošle godine a devizni priliv od turizma iznosi 229 miliona evra što je više za oko 12 posto nego u istom periodu prošle godine.
Gradonacelnik Novog Sada Miloš Vučević istakao je veliki značaj otvaranja Šeraton hotela za Novi Sad u razvoju turizma i grada u toj oblasti, dodajući da je javni interes da privatni investitori imaju sve mogućnosti da investiraju i da time razvijaju ovu sredinu ali i celu drzavu.
– Novi Sad je dugo godina čekao da dobije hotel ovakve kategorije i ovakvih kapaciteta. Dugo godina je neko zakomplikovao izgradnju ovog objekta, ali važno je da postoje postoji volja i saglasje i opšti interes – kaže Vučević.
U prilog tome da je odluka MK kompanije da otvori hotel bila dobra on navodi da Novi Sad u prvom tromesečju 2018. godine ima 36, 6 odsto više noćenja nego u isto vreme prošle godine, a od toga je 40 odsto stranih turista.
– Šeraton ne dolazi bilo gde, ali ni Novi Sad nije bilo šta – rekao je Vučević.
Premijer Pokrajinske vlade Igor Mirović kaže da brend Šeraton kroz ovaj objekat pomaže ukupnom razvoju Novog Sada i Vojvodine. Iskoristio je priliku da saopšti i da je pokrajinska vlada nabavila jedan važan aparat za potrebe dečje bolnice u Novom Sadu koji će biti u funkciji sredinom leta.
– I da podsetim da je MK za prateću opremu donirala, otvaranjem ovog hotela, 8 milona dinara – rekao je Mirović.
Predsednik kompanije MK grupa Miodrag Kostić rekao je da je ovo važan trenutak i za MK grupu i za Novi Sad.
On je napomenuo da je otvaranjem ovog hotela Novi Sad dobio jedan međunarodni hotelski brend i da to doprinosi jačanju infrastrukture Novog Sada i boljem pozicioniranju grada.
– Hotelska divizija MK Group jedna je od svega tri kompanije u jugoistočnoj Evropi koje su uspešno prošle sertifikovanje od strane “Marriott International” kompanije za upravljanje njihovim brendovima u celoj Evropi. To znači da postoji mogućnost vođenja projekata u Londonu, Kijevu, Moskvi… – navode u MK Grupi.
Inače, kompanija Meriot je najveća hotelska kompanija na svetu sa preko 6.200 hotela i portfoliom od 30 brendova, a MK Group je jedina regionalna hotelska kompanija sa poslovanjem u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji i Crnoj Gori pod čijim okriljem posluju dva svetska hotelska brenda – Kempinski i Šeraton.
Šeraton je inače svoja vrata otvorio za goste hotela početkom marta ove godine, čime je Novi Sad dobio prvi internacionalni hotelski brend u koji je uloženo skoro 15 miliona evra, a posao u ovom hotelu sa četiri zvezdice dobilo je 120 radnika.
Hotel posluje pod franšizom jednog od najpoznatijih hotelskih korporacija u svetu – “Marriot International” i investicija je kompanije MK Group.
Smešten je u sirem centru Novog Sada, u blizini novosadskog Sajma i prostire se na 13.000 kvadratnih metara, ima 150 soba, od čega devet apartmana, jedan predsednički apartman, sedam konferencijskih sala, spa…