Prodat Wolt: Iz kompanije poslali jasnu poruku za korisnike u Srbiji

Beograd — Američka kompanija za dostavu hrane DoorDash (Dordeš) saopštila je da kupuje finski Wolt.

Kako su preneli strani mediji, odluka je pala da bi se, posle pandemijskog buma, proširilo poslovanje na Evropu.

Radi se o transakciji vrednoj sedam milijardi evra, a koja će DoorDash-u omogućiti da izađe na 22 evropska tržišta, uključujući Nemačku, Dansku, Švedsku, Hrvatsku i – Srbiju.

Šta to znači za korisnike Wolta u našoj zemlji?

Na osnovu izjave koju smo dobili iz te kompanije, odgovor na ovo pitanje je – ama baš ništa.

“Ovo ne utiče na Wolt u Srbiji, Wolt ostaje Wolt. Korisnici u Srbiji će kao i do sada moći da uživaju u dobro poznatoj aplikaciji, sjajnoj ponudi, plavim kuririma i brižnoj korisničkoj podršci”, poručili su za B92.net iz Wolta.

Na pitanje koliki broj ljudi u Srbiji zapravo koristi ovu aplikaciju nismo dobili precizan odgovor, ali je, prema rečima naših sagovornika, taj broj svakako u porastu.

“U kojoj meri su korisnici u Srbiji zadovoljni aplikacijom i uslugom, koja se neće menjati, svedoči baš podatak da korisnička baza raste iz meseca u mesec i da sve veći broj ljudi svoje poverenje u vezi sa poručivanjem obroka i kućnih potrepština poklanja baš Wolt aplikaciji”, naveli su u kompaniji.

Kako podseća Rojters, Wolt je počeo da posluje 2015. godine u Helsinkiju, da bi se posle proširio po Evropi i Aziji, stvarajući mrežu od više od 30.000 partnera među restoranima i maloprodajnim firmama.

Izvor: B92

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

2 + 14 =