Pucarević i Papović o odluci SBB-a: “Korisnici počinju dan sa vašim kanalima”

Ispred poslovnica SBB-a stvaraju se gužve nezadovoljnih ljudi koji žele da raskinu ugovore.

Nije im jasno kome je u interesu da u Srbiji ukine srpske nacionalne televizije.

Šef službe za onlajn i telefonsku prodaju u Telekomu Srbije Nevenka Pucarević navela da su u toj kompaniji imali za cilj da ostvare poverenje kod korisnika i daju građanima pravu informaciju i pruže zakonsku regulativu kako bi znali kako da ostvare svoja prava.

“Ovih dana korisnici se raspituju o dva pominjana zakona kao što su Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o elektronskim komunikacijama. Korisnici nas najviše pitaju kako mogu da ostvare svoja prava. Ovih dana korisnici se boje šta će se desiti – da li će doći do gašenja kanala, da li ne dolazi. Korisnicima su ovi kanali koji se spominju postali navika. Oni počinju dan sa vašim Jutarnjim programom, počinju dan sa vašim kanalima”, rekla je ona.

Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović istakao je da ako imate preko 50 odsto građana koji ne mogu da koriste program nacionalne frekvencije, postavlja se pitanje čemu onda nacionalna frekvencija.

“Ono što meni smeta, kao i NOPS-u, to što ovo pitanje postaje više političko pitanje nego što postaje potrošačko pitanje. Zakon o informisanju je potpuno jasan, Zakon o zaštiti potrošača je potpuno jasan, ugovor koji su potrošači potpisali sa operaterima su potpuno jasni. Pravo potrošača je da u roku od 30 dana, ako operater oglasi izmenu programske šeme, odnosno ponude, a potrošač to ne prihvata, da raskine ugovor bez nadoknade, s tim što mora da vrati opremu. To je nešto najjednostavnije”, naveo je Papović.

b92

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

one + sixteen =