Gradski čelnici obišli buduću lokaciju OTC-a

Pijacu „Miljakovac“, buduću lokaciju OTC-a, popularnog Buvljaka, obišli su gradski menadžer Miroslav Čučković, direktor JKP „Beogradske pijace“ Bojan Bajagić i zamenik predsednika Udruženja pijačnih prodavaca „Opstanak“ Dejan Nikolić.

U sklopu brojih razvojnih projekata Grada Beograda, u planu je i izgradnja novog Buvljaka na prostoru pijace “Miljakovac“, rekao je gradski menadžer Miroslav Čučković i naglasio da je to od izuzetnog značaja za zakupce OTC-a, jer će im to omogućiti neuporedivo bolje uslove rada nakon tri decenije. Čučković je
posebno istakao da je nova lokacija OTC-a idealna i da će grad Beograd shodno strategiji javnog saobraćaja i prevoza, pojačati linije gradskog prevoza kako bi svi građani nesmetano imali mogućnost da brzo i lako stignu do novog Buvljaka.

Čučković se zahvalio JKP „Beogradske pijace“ i posebno istakao da je to jedno od retkih preduzeća koje samostalno, iz sopstvenih sredstava finansira projekte na uređenju svojih prostora. Razvojni projekti beogradskih pijaca doprinose razvoju komunalnog sistema Beograda, naglasio je gradski menadžer, i dodao da je preseljenje OTC-a na novu lokaciju, združena akcija grada Beograda, opštine Rakovica i JKP „Beogradske pijace“.


Bojan Bajagić, direktor JKP „Beogradske pijace“ u čijem sistemu posluje 30 pijaca uključujući „Miljakovac“ i „OTC“, naglašava da preseljenje Buvljaka neće otpočeti sve dok se nova lokacija u potpunosti ne prilagodi nameni. Bajagić je naglasio da će se budući kompleks OTC-a prostirati na oko 12 000 m 2 , kao i da će deo pijačnog platoa sa boksevima – tezgama, površine oko 4000 m 2 , biti natkriven, što će novi Buvljak učiniti najmodernijom pijacom u regionu.

Takođe, Bojan Bajagić je istakao da će svi zakupci koji poštuju Pijačni red i Odluku o pijacama biti premešteni na novu lokaciju. Posebno je istakao da će cene zakupa pijačne opreme i poslovnog prostora ostati nepromenjene. Pijaca „Miljakovac“ će biti opremljena savrmenim mobilijarom, imaće preko 230 novih bokesva-tezgi, preko 60 lokala, kao i parking prostor sa oko 130 parking mesta.

Celokupan prostor biće osvetljen i pokriven video nadzorom, tako da će svi zakupci imati mogućnost da rade u svim vremenskim uslovima, kao i u popodnevnim časovima, dok će potrošači imati priliku da idu u nabavku nakon radnog vremena. Direktor beogradskih pijaca je naglasio da trenutno postoji 9 linija gradskog prevoza koje vode ka novoj lokaciji, kao i linija „Beovoza“ koja se nalazi na 150 metara od nove lokacije. Rastojanje između trenutne lokacije OTC-a i buduće pijace „Miljakovac“ je samo 7 kilometara, odnosno 12 minuta kolima.

Bajagić je naglasio da JKP „Beogradske pijace“ vodi računa o potrebama zakupaca i potrošača i da je u narednom periodu planirano da se nastavi sa daljim ulaganjima za unapređenje prostora pijaca, kao i da je siguran da će beogradske pijace postati jedan od najvećih brendova, ne samo u Srbiji, već i u regionu. On naglašava da na terititoriji Beograda postoji puno pijaca, ali da će one koje se nalaze u sistemu ovog preduzeća biti prepoznate prvenstveno po kvalitetu usluga i standardima poslovanja. Ističe da će novi Buvljak oplemeniti ovaj deo Miljakovca i da se očekuje veliki broj građana koji će se snabvdevati na ovoj
pijaci.

Zamenik predsednika udruženja pijačnih prodavaca „Opstanak“ Dejan Nikolić, pohvalio je napore grada i beogradskih pijaca zbog unapređenja uslova na pijacama i istakao da je to podjednako važno kako za kupce, tako i za prodavce.
On je naglasio da je trenutna lokacija Buvljaka neuslovna i mišljenja je da je pijaca „Miljakovac“ adekvatna lokacija za preseljenje. Nikolić ističe da se ne sme zanemariti činjenica da se u okruženju nalaze velika naselja i da je siguran da će zakupci sa OTC-a imati više posla nego sada na Novom Beogradu. Osvrnuo
se i na projekat novog OTC-a, ističući da je odličan i da je prema projektu pijaca dobro osmišljena. Zakupci i kupci će biti zaštićeni od raznih vremenskih uslova, kiše snega i vetra. Ono što će mnogo značiti zakupcima jeste da će imati duže radno vreme jer će pijaca biti osvetljena, kao i da će potrošači imati mogućnost da se snabdevaju i u popodnevnim časovima, naglašava Nikolić.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

thirteen − 9 =