Koliko kalorija možete da sagorite?

Iako precizna računica zavisi od težine, godina i drugih faktora, ovi podaci o potrošnji kalorija tokom određenih aktivnosti može da vam pomogne u planiranju mršavljenja.

 

pixabay
pixabay

 

UKOLIKO ste odlučili da prvi jesenji dani budu početak vašeg bavljenja sportom i toliko željenog mršavljenja, možda će vam biti od pomoći podaci uz koju aktivnost koliko kalorija možete da sagorite.

Naravno, precizniji podaci se dobijaju računanjem i tom prilikom u obzir se uzimaju težina, godine starosti i još ponešto, ali i ovo će vam biti dovoljno dobar vodič prilikom donošenja konačne odluke.

Plivanje – Posvetite li se sat vremena plivanju, sagorećete 720-840 kalorija. Uz lagano plivanje gubite 528 kalorija, a najžustrijim plivanjem “spržićete” 892 kalorije.

Biciklizam – Za sat vremena vožnje moguće je sagoreti i do 1.000 kalorija. Žene prosečne težine sagore 850, a muškarci čak 950 kalorija.

Preskakanje konopca – Za sat vremena preskakanja konopca muškarci će izgubiti 850, a žene 750 kalorija.

Trčanje – Sagorećete 1.074 kalorije ako trčite brzo, odnosno 12 kilometara na čas, a izaberete li sporije trčanje (8 km/h) – 755 kalorija. Prilikom brzog trčanja troši se 33 odsto kalorija po minuti više nego pri sporijem trčanju.

Trčanje na traci – 819 kalorija.

Zumba – Posle jednog časa zumbe možete imati 400-700 kalorija manje. Zumba je sjajna, posebno za žene, jer će vam izvajati telo mnogo lepše nego aerobik ili pilates.

Planinarenje – Potrošićete između 400-700 kalorija za sat. U proseku 546!

Suvoveslanje – Trening na suvom veslu aktivira 90 odsto svih mišića, a sagori 546 kalorije.

Fudbal – 937 kalorija.

 

 

 

Izvor:Novosti

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

fourteen + 2 =